Totalt antall sidevisninger

onsdag 23. april 2014

Babysokker med gratis oppskrift


Disse babysokkene er veldig enkle å strikke og veldig populære hos dagens mødre. De sitter kjempegodt på foten også :) Oppskrift trinn for trinn får du HER:http://strikkogtoys.blogspot.no/2013/02/babysokk-trinn-for-trinn-illustrert.html

Så har jeg gravd frem alt det blå garnet mitt etter å ha blitt sterkt inspirert av denne damen http://tovrange.blogspot.no/search/label/teppe Hun har strikket et fabelaktig flott teppe og nå er jeg i gang med min versjon :)

Vi har et nydelig sommervær her i Bergen, litt skyet i dag men bevares.....
Takk for alle kommentarer på tidligere innlegg og ha en fortsatt fin uke og god helg, klem fra Beth

13 kommentarer:

  1. Såå søte sokker:-) gleder meg til og se teppe ditt:-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hvor er de nuttede:-) dem vil jeg huske når der kommer en lille ny et sted i kredsen:-)
    Og skønt at få kigget i gemmerne - glæder mig til at se hvad du finder på...
    Ja hvor er det skønt med forårsvejret:-) vi har haft sol og 18-19 grader de sidste par dage i Nordjylland;-)

    SvarSlett
  3. Søte og gode babysokker! Spennende med teppet. Lykke til!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Flotte sokker! Perfekte til små rester.
    Blir spennende å se teppe ditt :)
    Ønsker deg en flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei

    Mye fint du har laget. Du har vel mange å strikke til du og?

    Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi har en liten baby i familien, hun er helt ny :)))) Kjekt å se deg her Ingunn :)

      Slett
  6. Kjempefine babysokker og jeg er helt enig, de er veldig fin fasong på og sitter godt på foten.
    Enkle å strikke er de også. Fin måte å få brukt litt av det tynne restegarnet på, for det går ikke så mange gram i hvert par. Håper du får en kjempefin dag i vårsola! :-)

    SvarSlett