Totalt antall sidevisninger

mandag 16. desember 2013

Se hva jeg vant..!! Tusen takk.

 Jeg var så heldig å vinne Give awayen fra http://morgendug.blogspot.no/ og SE hva jeg vant, flott garn i flere farger, heklenåler, små dusker og noen nydelige stofftrukne knapper. Tusen takk, jeg synes premien var helt supert for meg som elsker garn :)))
 Det holder med 1 svibel på stuebordet for de lukter ganske heftig på kvelden men så står de ikke så lenge da :))
å ble det Selbu med hjort, disse er strikket i Silja og er ikke det beste garnet synes jeg...I alle fall blir det ikke like pent til mønsterstrikkede votter. Men jeg gjorde de nå ferdig i allefall..Det kommer flere....:)

4 kommentarer:

  1. For en fin premie! Gratulerer! Fine mønstervotter! Jeg har strikka et par mønstervotter i Lima, og de ble tykke og gode og mønsteret kom godt fram.

    Fortsatt fin førjul!

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk Ingunn, Lima må jeg vist prøve :)

    SvarSlett
  3. Skønt pakken er kommet frem. Bambusgarnet har jeg selv haft stor fornøjelse af at bruge. Især i håndarbejde til dem, som ikke klarer uld. God fornøjelse og igen har du strikket et mesterværk ind i vanterne. Så fint det er.

    SvarSlett