Totalt antall sidevisninger

torsdag 4. september 2014

Bella i Beige...med egen vri.



Da ble Bellajakken ferdig, den skulle opprinnelig være hvit men strikkefastheten ble ikke rett i det andre garnet. 
Så da fant jeg noen nøster Drops Baby Merino, et garn jeg ikke har prøvd før. Det var godt å strikke med, skulle ønske at nøstene hang litt bedre sammen....
Luen er et Drops mønster og jeg valgte å hekle en picotkant i en pudderrosa farge rundt. Synes det frisket litt opp.

Nå har jeg startet på en Loppa jakka fra Pinneguri, om det blir med eller uten lopper er jeg ikke sikker på enda :)
Takk for mange koselige kommentarer fra alle dere bloggvenner !

18 kommentarer:

  1. Så flott den ble, fin farge også.
    Jeg er spent på om det blir loppa med eller uten lopper :)
    Ha en strålende helg

    SvarSlett
  2. Det var virkelig et nydelig sett! Delikate farger og mønsteret kom godt fram med det garnet.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Jeg synes også dette ble lekkert! Fargen var et godt alternativ til hvitt:-)

    SvarSlett
  4. Nydelig -både jakken og lua!! :-)

    SvarSlett
  5. Denne fine jakka og lua har gått meg hus forbi, men bedre seint enn aldri. Synes fargene er så behagelige, og Bella er en sikker vinner!


    Ønsker deg en fin tirsdag!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så vakkert settet ble, spesielt med picotkanten:)

    SvarSlett
  7. Nydelig denne jakken ;) Må nok google etter det møsteret, håper jeg finner det et eller annet sted...

    SvarSlett