Totalt antall sidevisninger

torsdag 27. august 2015

Acnegenseren endelig..........Med oppskrift !

Endelig sier nå jeg, denne har vært planlagt lenge og nå er den kommet på pinnene...
Handlet deilig Suri alpakka fra Sandnes garn hos Annes garn
hun har mye flott og har nettbutikk også !
Siden jeg har funnet ut at jeg kler denne rustfargen så falt valget på den..Men det gjør min datter også men str L er kanskje for stort for henne.
Men det går jo an å strikke flere...
Takk for hyggelige kommentarer i forrige innlegg.
Har du lyst å strikke den finner du oppskriften HER 

7 kommentarer:

  1. Tror nok dette blir bra! Takk for link til oppskrift! Var faktisk ute etter denne i dag.

    God torsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Ja denne har jeg strikka flere av, og de er veldig gode på. Fine farger du har valgt.
    Klem

    SvarSlett
  3. Likte fargene du har valgt veldig godt, det blir fint!
    Herlig den rosa kofta under her også, et skikkelig sukkertøy :)

    SvarSlett
  4. Så fine farger😊. Den har jeg enda tilgode å strikke, men man skal jo aldri si aldri😉

    SvarSlett
  5. Denne genseren er veldig fin, kunne selv tenkt meg en slik:)

    SvarSlett
  6. Fargene var fine sammen. Blir en skikkelig kosegenser, dette her. Myk og god. :)

    SvarSlett
  7. Vakker genser... herlig garnet. Ønsker deg masse glede med strikke :-)))
    Takk for oppskrifter. God helg.
    Klem fra Viola

    SvarSlett