Totalt antall sidevisninger

søndag 3. januar 2016

TREKNING-GIVE-AWAY!!!!!!!

Trekning-Give-Away !!!!!! Vant du ???
Da har jeg trekt den heldige vinneren av den siste give-awayen i 2015.
Woolspire ville gjerne gi et gavekort hvor du kan velge garn blandt Dalegarn, Dustorealpakka og Gjestdal.
Ønsker du å ta en titt på hva Woolspire har å tilby så ta en titt 
HER 
De har utrolig mye fint bæde i garn og oppskrifter. I tillegg til at de har gratis oppskrifter.
Så over til den heldige, Taadaaa, den som vant denne gangen er;

                          Edny sine puslerier !!!! 

                           Gratulerer så mye!!!!
Du må ta kontakt på min mailadresse: lisbethkathinka@hotmail.com
Jeg trenger ditt navn, adresse, mailadresse og mobilnr.

Så vil jeg takke alle som deltok, en del nye blogger som jeg vil 
titte innom også.
Så ønsker jeg dere alle et riktig godt 2016 ! 
Håper dere får et fint strikkeår !
 
D 

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til heldige Edny!

    Fortsatt god søndag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Oj! Tusen takk! Så morsomt og overraskende;) Jeg sender deg e-post med opplysninger. Ønsker deg et fint og kreativt år! Mitt startet veldig bra nå;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren :)
    Ønsker deg ei flott kommende uke!

    Ann Elisabeth

    SvarSlett
  4. Tillykke fed gave.
    Godt nytår

    SvarSlett