Totalt antall sidevisninger

tirsdag 19. juli 2016

To søte venninner...


Den mørke er PusleMaria og den lyse er Pusle, fra 60-tallet, merket med to rotter og er Ratti-dukker fra Italia. Begge i perfekt stand. 
Jeg legger ut dukkene mine mest for å ha de samlet på et sted for ettertiden. Hva de heter og hvor de er fra.
Ellers holder jeg på med en ny Stesdal-Love i str M som jeg skal selge var meningen.
Her i Bergen har det regnet hele juli måned , så det blir ikke så mye uteaktivitet. Takk for alle koselige kommentarer i forrige innlegg. Så ønsker jeg dere en fortsatt fin uke.

2 kommentarer:

  1. Søte dukker, som gjør en god sommer stemning. Denne sommeren er veldig skiftende været...
    her hos oss. Varmt og vått kaltd i bytte... nå vi har varmt. Ønsker deg varm og solen
    også. Og koser ute... Hilsen til deg Beth.

    SvarSlett
  2. Nydelige dokker! Her har det vært travle uker og minimal aktivitet på bloggen. På lørdag feira jeg 70-årsdagen min, småguttene er reist, og roen har senket seg.
    Blant gavene var det Knit Pro rundpinner, pinnestr 3-8 pluss to gavekort på en lokal garnbutikk. Det blir mye hygge utover høsten.
    Det regner her også nå, og det passer dårlig, for det er så mye klesvask som venter.
    Fortsatt god sommer! Vi er optimister.....

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett