Totalt antall sidevisninger

lørdag 24. juni 2017

Hentesett

da ble jeg ferdig med et lite hentesett , mønsteret er en Pt oppskrift nr 681 for de som ønsker å strikke dette.
Jeg har strikket det i Ministerk, et deilig alpakkagarn til en liten høstbaby.
Ellers går det i hekling, jeg ble så lei disse Kid pynteputene som ligger som en uformelig klump etter en måned og gikk rett inn på Sparkjøp.no og bestilte små dunputer og de var ikke dyre heller.
Så nå hekler jeg pyntetrekk.
I Bergen drukner vi, dere har vel fått med dere at her har det regnet i hele juni...God helg. 

6 kommentarer:

  1. Søtt lite sett! Ser det er mange som strikker i Ministerk nå, men selv har jeg ikke prøvd det. Oppholdsvær så langt her i dag, og i går var det riktig så fint. Har vært på Nordvestlandet nesten to uker, og der var det mest regn. Men så nydelig når sola skinte!

    Riktig god søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Nydelig sett! Sterk er mitt nye ynglingsgarn, men har ikke sett ministerk... må sjekke neste gang på butikken. Her i Stavanger regner hele sommeren bort, innevær med masse strikk, ha en fin søndag1

    SvarSlett
  3. Så deilig hentesett i fint garn.
    Når det gjeld regn trur eg me er på andreplass på rekordlista,
    kaldt er det også.
    Men me lever i håpet :)

    SvarSlett
  4. Ahhh søt :-)) Deilig set. Så herlig du har gjørt det.
    Hilsen til deg. Viola

    SvarSlett
  5. Så yndigt et lille sæt :-) Og sikke skønne tæpper, du har fået lavet :-) Rigtig god sommer :-)

    SvarSlett
  6. For et herlig babysett du har strikket. Jeg holder også på med ett sett, men jeg vet ikke til hvem!!

    SvarSlett