Totalt antall sidevisninger

lørdag 17. november 2012

Koften "Siv" skal bli min ;)


20 kommentarer:

  1. Så spennende at du visste hva den het :-) Jeg er sikker på at den blir kjempefin. Jeg har kastet meg igang med en annen gammel kofte som heter Jølster :-)

    SvarSlett
  2. Jeg deler gjerne oppskrift hvis noen ønsker den ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, nydelig jakke som jeg har lyst å strikke. Kan du sende meg oppskrift til beateekornes@getmail.com på forhånd takk ;)

      Slett
    2. Ønsker meg oppskriften på denne fine kofta og blir veldig glad om du sender den til anjaandersen65@gmail.com. Takk:-))

      Slett
  3. Denne skal det bli kjekt å følge med på! Den kommer til å bli lekker!!!

    SvarSlett
  4. Takk ;) ser den ene fargen på garnnøste ser blå ut..den er mørk grønn ;))

    SvarSlett
  5. Denne gleder jeg meg også til å se:) Ser ut til å bli en flott farge kombo...!

    SvarSlett
  6. Den er også utrolig smuk - og spændende farvepalette, du har valgt :-)

    SvarSlett
  7. Ønsker å oposkriften på denne kofta !
    På forhånd takk !
    ninaros30@hotmail.com

    Mvh Nina

    SvarSlett
  8. Jeg får ikke sendt mail til deg Beate Ekornes, er adressen riktig???

    SvarSlett
  9. Heisann ! Jeg er blitt helt betatt av denne koften jeg. kunne du delt oppskriften med meg tror du ? Kan sendes på min mail : eivik6@gmail.com.

    SvarSlett
  10. Hei! Ønsker også denne oppskriften om du vil dele. Utrolig kjekt at interessen er så stor for de gamle fine mønsterne :-) torhild.vikanes@sklbb.no

    SvarSlett
  11. Hei!

    Kunne tenkt meg denne oppskriften jeg hvis du vil dele.
    Falt for denne når jeg så et bilde av den men finner den ikke noen steder.

    SvarSlett

  12. Epost også kansje

    eriksenelse@gmail.com

    SvarSlett
  13. Hei.
    Jeg har et barnebarn som ønsker seg koften Siw men jeg har ikke fått tak i mønsteret. Kunne du tenke deg å dele dem med meg.
    På forhånd tusen takk.
    min mailadr.. Rita.Johansen92@gmail.com

    SvarSlett
  14. Hei Lisbeth! Denne koften vil jeg gjerne prøve meg på! Blir veldig glad om du sender meg oppskrift på denne :-) Legger du ut bilde av din kofte når du er ferdig m den? På fohånd hjertelig takk! Email adresse: eireentor@gmail.com

    SvarSlett
  15. Kan du sende oppskrifta på siv til goril.johnsen@narvikenerginett.no


    1000 takk!

    SvarSlett
  16. Hei.

    Jeg har også veldig lyst på dette mønsteret. Nydelig kofte.
    tbjerkaasolsen@gmail.com

    SvarSlett
  17. Ønsker meg svæært gjerne oppskrift på denne kuften! Jeg har sett en plass til på nettet som har denne oppskriften, men da kun i str 44! Har du den i andre str?
    Alicebrataas@gmail.com

    På forhånd tuusen takk!

    SvarSlett
  18. Den er kun i str 44. Hilsen Beth

    SvarSlett