Totalt antall sidevisninger

søndag 30. november 2014

OG VINNEREN ER.................................

Hei Lisbeth.
Gratulerer det må feires ja,
jeg vil gjerne være med, 3 lodd på meg.

Ha en strålende november helg.

Skrev Marit Helene Gåsland, og hun var den heldige i dag :)
Fint om du sender meg adressen din på mail til
lisbethkathinka@hotmail.com

Jeg fikk en enorm respons, tenk, lille meg i bloggland :) 
Har fått mange nye bloggvenner og jeg ønsker dere alle en fin adventstid og TUSEN TAKK !!

Stor klem fra Beth 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til Marit! Fortsatt god søndagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Å så hyggelig da og en så fin start på advent måneden, nå ble jeg så glad Lisbeth.
    Ha en strålende 1 søndag i advent, Maritklem.

    Jeg sender deg en mail.

    SvarSlett