Totalt antall sidevisninger

fredag 23. januar 2015

Masse nytt og Gratis oppskrift på Barnevest !

 Denne vesten var kjekk å strikke og du finner oppskrift Gratis HER
Jeg strikket den i Arwetta et garn jeg elsker å strikke med. Finnes også i mange flotte farger.
 Luen er fra Heftet Babystrikk 0-18 mnd Susie Haumann. Jeg strikket den i Sandnes mini alpakka og borden nederst er selvkomponert, dusken også :) Skal egentlig bare være en sånn Tupp...
 Knappene i vesten kjøpte jeg på Lesøe i fjor sommer og forestiller en elefant med baby , skikkelig søte :)
 Tanteungen begynner å bli stor og det er rett før hun begynner å gå og da må det større sokker til :) Alle disse er av restene...
 Disse sokkene er i str: 38-39 og er i Sandnes alpakka strømpegarn, oppskriften er helt enkel, disse er for salg .
Samme sokker til min svigerinne, tror hun likte de :)

12 kommentarer:

  1. Så mye fint du har strikket. Masse herlige sokker, hjemmestrikket er best!
    Vesten og lua var bare helt skjønt, takk for link ;)
    God helg til deg.

    SvarSlett
  2. Så flittig du er med pindene:-)
    Jeg har lige købt sandnes mini alpaka til en trøje fra kofteboken , glæder mig til at strikke i det for første gang.
    God weekend til dig

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir spennende, håper å få se den ferdig :)

      Slett
  3. Her var det mye fint nytt! Likte veldig godt luen, den var søt. Og vesten var heller ikke dum, skal sjekke ut den linken. Takk! :)

    SvarSlett
  4. Nydelige gode sokker du lager. Likte godt lua også.
    klemz

    SvarSlett
  5. Nydelig sett med lue og vest! Jeg har også strikket vesten og den har blitt masse brukt. Den er nå for liten så jeg lurer på om jeg må lage en til. Lua var flott til!

    SvarSlett