Totalt antall sidevisninger

onsdag 19. oktober 2016

Leafsjalet fiks ferdig

Da fikk jeg sjalet ferdig, har strikket det i Viking alpaca fine og brukte nesten 4 nøster, sjalet ble tynt og fint da det ble vasket og dampet lett.
Oppskriften kommer fort i fingrene så du kan fint se film og strikke samtidig.
Oppskriften finner duHER og den finnes på norsk og engelsk.
Nå skal jg i snart i gang med en bursdagsgave litt på etterskudd men venter på garnet i posten og da skal ene tanteungen få en pakke snart.
Bergen er badet i sol i dag, det er bare usedvanlig flott vær.
Ha en fin uke alle sammen.

17 kommentarer:

  1. Lekkert sjal! Jeg er dessverre ikke noe sjal-menneske selv om det kan være morsomt nok å strikke.
    Her er det grått og vått, men ikke særlig kaldt. Har begynt på klingebaksten, men i kveld blir det nok strikking. Og kanskje litt hekling.

    God onsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Lekkert sjal.
    Det er alltid godt å henge eit sjal rundt halsen og skuldrane.
    Nydeleg ver her også, sommaren er visst ikkje over enno.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, nei, det er deilg med en slik hørt og vinter. Håper det varer leeenge..

      Slett
  3. Det ser skønt ud - jeg er vild med farven som lige passer til efteråret :-) vi var i Bergen forrige weekend og nød det smukke og solrige efterårsvejr - håber det må holde lidt endnu :-)

    SvarSlett
  4. Det var eit nydeleg sjal i ein flott farge :)

    SvarSlett
  5. Herlig! :) ja var det ikke gøy å strikke? Jeg skal lag enda ett til, både til meg selv og julegave. Nydelig farve du har valgt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Blir sikkert flere, jeg slet litt med avfellingen, fikk ikke tallet til å stemme. Så jeg gjorde det på min måte.

      Slett
    2. Lekkert sjal! Du er produktiv :)

      Slett
  6. Nydelig sjal og farge. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  7. Dette ser ut DEILIG. Fantastisk har du strikkt sjalet.
    Vi har regnværet...men søndag var solskinn og deilig høstdag...super tur vi hadde :-))
    Ha riktig god uke Beth. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  8. Nydelig sjal, jeg har nettopp kjøpt garn tenkt til dette, har aldri strikket sjal før så det får jeg helt sikkert til!! Takk for at du tok turen innom meg og la igjen en hilsen , det gjorde at jeg også fant deg:)

    SvarSlett
  9. Åh så lekkert, har lyst å lageret selv. Snart........
    Kos deg
    Klem

    SvarSlett