Totalt antall sidevisninger

lørdag 2. juni 2018

Camille fra Mille Fryd knitwear og litt til..


 Da kom endelig pakken frem med Camille-jakker til disse to, kunne nok atrikket de lengre både i ermene og hellengde, men jeg får ikke prøvet på de så da er det av og til vanskelig. Nå skal jo jakken gå til livet slik at pynterysjen liksom brer seg ut. Men Hun eldste er en lang jente for tiden..Må huske dette til senere ! Den blågrønne er strikket i Duo og den okerfargede i Lerke tror jeg..

Så fikk jeg ferdig to stk Snekkerbukse med Ankerkyse til , pga at jeg hadde nesten 1 nøste igjen. Strikket i Sandnes merino ull og det er drøyt. Den mørkeblå er i posten til en nyfødt gutt. Disse er begge to i str 1 år.
Nå har jeg en ny Barcelonagenser i fargen topaz på pinnene, klarer å strikke litt i varmen, i tillegg til at jeg farer frem og tilbake til leiligheten jeg holder på å totalrenovere. Det skal bli kjekt å få flytte inn om ikke så mange uker til. Kos dere i finværet !

1 kommentar:

  1. Så flotte jakker på fine jenter :) Og så mykje fin babystrikk. Lukke til med oppussing av leilighet.

    SvarSlett