Totalt antall sidevisninger

mandag 31. desember 2012

Tanker ved Nyttår..





                               Har et ønske for dere alle og det er et
 brannfritt nytt år....
                               Som dere kan se på bilde er dette nabohuset
 mitt for bare noen dager siden...
                               Det brant helt ned og det var
 skikkelig ekkelt.
                               Ellers vil jeg takke for alle de fine kommentarene fra
 dere som har tittet innom.
                               Satser på mange nye strikkerier også i 2013 :)

   SÅ TAKK FOR
 DET GAMLE OG GODT NYTTÅR !!!

3 kommentarer:

  1. Jeg ønsker deg en deilig år 2013. Jeg skriver fra Tyskland og jeg har også bilder i blogg min - det er ny for meg...bloggen - jeg leser veldig gjerne i blogg til Norge og jeg lærner norsk også.
    Du kan skrive gjerne tilbake - jeg gleder meg veldig. Ha en god tid... med strikker, leser og gå på tur.

    SvarSlett
  2. Tusen takk til Innlegg din og hilsen din - jeg gleder meg veldig - vi har solskin i dag men ikke snø dessverre.
    Jeg har besøk enda fra nyttåffeiring
    og vi gå på tur nå - Ha det veldig bra også. Stor klem Viola.

    SvarSlett
  3. Kjekt at du vil følge bloggen min, ønsker deg også et godt 2013 ;)
    Klem fra Beth

    SvarSlett