Totalt antall sidevisninger

søndag 16. februar 2014

Camomille nr 3 eller er det 4 ??

Jeg blir aldri lei dette sjalet, det er bare nydelig (synes jeg :) )
Her er det strikket i Cascade fingering og Blackhill alpaca, mønsteret er fra Isager og kom ut for flere år siden. Det har blitt flere sjal i dette mønsteret som e så enkelt, blonden strikkes rett på sjalet til slutt og er enkel å memorere. Mohairgenseren vokser også sakte men sikkert og så er jeg i gang med en jakke til meg selv :) Må variere litt på strikketøyene :) Ha en fin søndag og klem til dere alle.

29 kommentarer:

  1. Nydelig sjal i herlig farge!

    SvarSlett
  2. Heisan
    Et nydelig Camomille sjal du har strikket. Jeg har kun strikket et, men det blir mye brukt.
    Mohairgenseren min ser ganske lik ut som den grå som du strikker lenger nedi her.
    Fin søndag.

    SvarSlett
  3. Så fint sjal - helt nydelig farge!
    God søndag til deg! Klem :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint sjal! Enkelte saker blir bare favoritter og kan strikkes mange ganger med godt resultat.

    Fortsatt god søndag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Så fint og en dejlig farve......

    SvarSlett
  6. Så lekkert sjal du har strikka! Tror kanskje jeg må legge opp til camomille en dag, jeg også

    SvarSlett
  7. Det er kjekt når man finner slike favorittmønster! Sjalet ble veldig fint!

    SvarSlett
  8. Dejligt sjal og i en flot farve. Jeg har strikket det i børne udgaven, og har fortsat til gode at strikke et til mig selv. Dejligt at have flere strikkeprojekter at vælge imellem:-)

    SvarSlett
  9. hei. Ligger litt påetterskudd her ser eg. Vart ikkje mye inne på bloggen i går. Nydelig sjal og eg er veldig glad i den fargen. Eg liker sjal eg og, men er ikkje den som strikker mest mønster på sjala.Ser ikkje heilt påbildet kossen dette mønsteret er. Men har ikkje sjal tid på eis tund.
    Kos deg emd strikketøy og OL i dag vennen. klem

    SvarSlett
  10. Ja, jeg har også strikket mange af dem - fin farve, du har valgt :-)

    SvarSlett
  11. Så flott dette sjalet er!! Det står nå på lista mi over fremtidige prosjekter.

    SvarSlett
  12. Ja, dette var et lekkert sja, ikke rart du liker det godt :)

    Og ja, det er viktig for oss som striker at vi varierer rett som det er - hehe ...-

    Ha ei fortsatt fin uke.
    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  13. Nyyyydelig sjal, og en fantastisk fin farge! Det er morsomt å strikke sjal, og veldig fint både å eie og gi bort. Dette var virkelig fint altså, og veldig pent arbeid☺
    -Anne-

    SvarSlett
  14. Tusen takk for besøk og superkoselig kommentar på bloggen min!! :)
    Nydelig sjal! Skjønner du er glad i dette!!
    Ønsker deg en god helg! Klem:)

    SvarSlett
  15. Det sjalet er så nydelig! Jeg har hatt lyst til å strikke det lenge.
    Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett