Totalt antall sidevisninger

onsdag 28. august 2013

Bare sååå stilig ;)

Har sett på denne puten leeenge og bare måtte strikke den, Jeg valgte Rosendahl fra Nille i 100% ull, brukte 2 grå og nesten 3 hvite. Puten inni er kjøpt på Sparkjøp. Synes den ble veldig dekorativ. i oppskriften finnes også en sau, dette er vel væren . Oppskriften er fra Jorid lindvik, se link.http://www.joridweb.com/butikk/butikk.html

Dette er bilder fra mine daglige turer, jeg går melleom 1 og 2 timer hver dag . Jeg innvilger meg 1 trimfri dag i uken for det merker jeg er bra for kroppen. Og vekten går nedover også ;))))))


17 kommentarer:

  1. Verkligen jättefin din kudde är !!
    Härligt att promenera så långt alla dagar :O)
    Fina bilder!
    Kram från Vivan

    SvarSlett
  2. Stilig pute. så flink du er å trene. Du gaår jammen mye kvar dag. Du ahr gode kne da skjønner eg. går eg to timer ein dag må eg nok kvile dagen etter. Men det er jo bare å kvile det da.

    SvarSlett
  3. Takk :) Er ikke nødt å gå så lenge, en halvtime gjør også mye godt :)Hilsen Beth

    SvarSlett
  4. Den puta var jammen superfin :-)

    SvarSlett
  5. Knallstilig pute! Denne kunne jeg tenkt meg i stua:)

    SvarSlett
  6. Den var utrolig fin og artig! Pent strikket også. Kommer på strikkelista her også. :)

    SvarSlett
  7. Fine tur Lisbeth - jeg kommer gjerne med :-)
    Herlig din putte. Deilig mønsteret.
    Ha en riktig fin uke fortsatt.
    Hjertelig fra Viola.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Viola og velkommen hjem etter ferien :)

      Slett
  8. Det var jammenmeg litt av ei pute!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker, jeg synes den var fin og slett ikke vanskelig å strikke.

      Slett
  9. Utrolig fin den puta!!! Så flink du er til å trimme.
    Vakre omgivelser for turene dine :-)

    SvarSlett