Totalt antall sidevisninger

tirsdag 20. august 2013

Trekantsområde fra Geilsk.dk Jiiippi



Da fikk jeg ferdig Trekansområde fra Geilsk.dk Oppskriften var velskrevet og lett å følge, helt genial. Garnet er en blanding av ull og bomull som er deilig på kroppen. Nå er jeg begynt på en Marius med rund sal som er en bestilling. Så skal min niese bli mamma så da får jeg strikket babytøy og det gleder jeg meg ttil.
Denne vakre seterbuen står på Fanafjellet der Vestlandets setermuseum har flere nydelige gamle seterhus. Der skal jeg opp å gå tur senere i uken er planen.Så flere bilder kommer. Nå går vi høsten i møte og den har også sin sjarm, ønsker dere alle en fin uke, klem fra Beth

8 kommentarer:

  1. såennde den toppen der. såg deilig ut. Og så var den veldig fin.
    gleder emg til flere bilder. håper du får fint ver på turen din da

    SvarSlett
  2. Hvor er den blevet flot - det er næsten altid sjovt at strikke Bente Geils modeller :-)

    SvarSlett
  3. Hvor er den fin :-) og dejlige stemningsfulde billeder

    SvarSlett
  4. Deilig topp du har laget. Jeg elsker garn med fin material.
    Sikker herlig koselig.
    I ferie vi var i sunnfjord museum i Vestlandet også. Det var veldig interressant og
    sjkønn. Jeg priser meg lykkelig, at jeg har sett. Og jeg gleder meg din bilder å se.
    Klem for deg Lisbeth fra Viola.

    SvarSlett
  5. Så kjekt at du har kost deg i ferien, klem fra Beth

    SvarSlett