Totalt antall sidevisninger

mandag 22. desember 2014

Gla-strømper og ønske om en fredelig jul til dere alle !

Har vært stille på bloggen min en stund, men mye kommer over jul :) Nå har jeg fått dilla på å lage strømper i alle mulige fargekomboer. Synes de blir dekorative jeg :) Skikkelige gla-sokker.
Foten min er i bedring heldigvis, så da kan jeg sikkert starte treningen over nyttår ! Og det er veldig viktig for meg.
Men først skal julen feires.
Derfor ønsker jeg alle mine bloggvenner en riktig god og fredelig jul ! Ta vare på hverandre og senk skuldrene.

12 kommentarer:

  1. Skikkelig FLOTTE sokker!
    Elsker slike fargerike og kule sokker ;)

    Kos deg masse med dine og ha
    en MAGISK Jul ;)

    Fortsatt god bedring med foten ;)

    Go`Juleklem fra Vibbedille ;)

    SvarSlett
  2. Kjempe fine gla sokker. Håper du har det bra. Og at du får en fin julefeiring
    Klem

    SvarSlett
  3. God jul til dig også - og det med at sænke skuldrene, er et godt råd :-)

    SvarSlett
  4. Deilige sokker har du ferdig, super fine farger med herlig mønster.
    Jeg ønsker deg god jul, Beth. Ha det riktig fint med dine. Kanskje du kan ta en litt dans??? Veldig god trening.
    Kos deg. Klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Herlige sokker, her har du lagt ned litt av et arbeid!
    En riktig god jul til deg også, med ønske om en fin juletid :)
    Juleklem

    SvarSlett
  6. Fargerike og fine sokker! Til å bli glad av som du sier. God bedring og god jul!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  7. Hei. For noen flotte sokker. Fikk nesten lyst til å lage noen sjølv også. Men no skal eg roe meg. HAr visst ikkje fått med deg kva som har skjedd med foten din. Men masse god bedring og ei riktig god jul. klem fra Greta

    SvarSlett
  8. Ønsker deg en riktig God Jul!

    SvarSlett
  9. Rigtig glædelig jul :-) Skønne, glade sokker - de er superfine :-)

    SvarSlett