Totalt antall sidevisninger

mandag 6. juli 2015

Lille Vinterstjerne

 Bilde lånt fra Ravelry
Da er denne fine lille barnejakken på pinnene, jeg hadde nemlig kjøpt feilt garn til de prosjektene jeg hadde tenkt meg og da ble det barnetøy istedet...men jeg griner ikke av den grunn !
Denne jakken finner du oppskrift på HER og den er på norsk.
Skal strikke den i  Drops baby merino. 
Bilde lånt fra Pinterest.

Har ikke vært rare sommeren i Bergen, nå er det meldt regn regn og atter regn. Får håpe vi ikke får flom med store skader i år igjen...

Men så lenge jeg har garn og pinner så gjør ikke regnvær å mye. Ønsker dere alle en fortsatt god sommer !

13 kommentarer:

  1. Nydelig jakke. Ha en fin strikkedag.

    SvarSlett
  2. Nydelig jakke du strikker på. Regn gir en god samvittighet til å strikke og kose seg inne.
    Klemz

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se jakka di ferdig, og hvilke farger du velger. Pen jakke :)
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  4. Dette ser ut som et kjekt strikkeprosjekt!

    SvarSlett
  5. Sender deg sol stråler kjære Beth. Herlig strikkeprosjekt har du. Ha masse glede med strikke.
    Gleder meg til å se. Ha en riktig god uke fortsatt. Klem fra Viola

    SvarSlett
  6. Ja, godt at vi kan strikke - hvad skulle vi dog gøre uden i det "sommervejr" - nå, jeg skal ikke klage, jeg har trods alt fået 5 dage med godt vejr her i starten :-)
    Sikken en super fin lille trøje - og billedet er herligt :-)

    SvarSlett
  7. Det var en nydelig jakke! Bra vi har garn og pinner å underholde oss med når det regner. :)

    SvarSlett
  8. Takk for at du delte på link up i forrige uke.
    velkommen igjen denne uka.

    SvarSlett
  9. Det var en kjempefin jakke. Tusen takk for at du linker til mønsteret. Må se nærmere på det :) Nei, været får vi ikke gjort noe med, heldige vi som kan kose oss med strikking uansett :)

    SvarSlett
  10. Veldig fin jakke. Den blir nok et morsomt strikkeprosjekt.

    SvarSlett