Totalt antall sidevisninger

lørdag 19. november 2016

Azel pullover er populær..

Bilde lånt fra Ravelry
Etter å ha besøkt flere av mine bloggvenners blogger ser jeg at denne er i ferd med å bli veldig populær.
Så jeg har nå kjøpt oppskrift og garn så får vi se .
Den er skkert god og varm og kjapp å hive på seg for travle småjenter.
Kanskje en gave eller så ender den for salg.
Jeg gikk for Eskimogarnet. Kjekt å ha prosjekter i jul  og nyttårstiden, i år blir jeg hjemme alene men det går bra.
Men må først strikke ferdig det jeg holder på med, litt småting og en strikkejakke.
Og så har jeg krympet garnlageret og det skal jeg fortsette med.
Kanskje lage et resteteppe på nyåret? Vi får se. Og tilslutt HER finner dere oppskriften som er på Engelsk.

7 kommentarer:

  1. Lykke til med ponchoen! Eskimo er sikkert neo stødigere enn cloud, men jeg måtte tenke kløfritt:)
    Ha gode strikkedager;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet ikke Tove, men siden dette er et ytterplagg så fungerer det sikkert. Cloud har jeg ikke prøvd, men det ser deilig ut !

      Slett
  2. Gleder meg til å se den ferdig.

    SvarSlett
  3. Artig og enkel poncho! Spennende å se din ferdig :)

    SvarSlett
  4. Å, den er fin. Har sett bildet før, men visste ikke navnet på modellen. Har ei ung snuppe som sikkert hadde likt noe slikt. Får se etter julegavestrikk :)

    Lykke til med prosjektet! :D

    SvarSlett
  5. Det er altså en sej poncho - lidt tough i looket :-) Tror mange piger vil blive rigtigt glade for den og så er den vist hurtig at strikke, ikke? :-)

    SvarSlett
  6. Den er så fin. Og vil gerne høre din erfaring med at strikke og bruge den. Jeg ville gerne strikke den til et af mine børnebørn, men moderen kunne ikke rigtigt se, hvornår den kunne bruges til hverdag.

    SvarSlett