Totalt antall sidevisninger

torsdag 8. desember 2016

Stril med stil

Nesten ferdig, strikket i Karmin supersoft og noen rester fra Arwetta, mangler bare knapper og pyntebånd til sårkantene inni. 
har laget ensfarget et stykke på armene  fordet at jeg liker det !
Oppskriften får du på norsk HER. Den er laget av Pinneguri eller Ann Myrhe. 
Jakken er topdown og jeg la opp flere masker for å få den litt viere i halsen . Men det er en smaksak.
Nå venter jeg utålmodig på garn til juleprosjektet mitt som blir Liljerosett fra Kofteboken i litt andre farger. Jeg strikker myyye i blått så jeg må tvinge meg til å velge andre farger ! 
I Bergen regner og blåser det , og jeg tror jeg er i ferd med å bli forkjølet... Ha en fin uke/helg alle sammen !

2 kommentarer:

  1. Det er en smuk jakke. Der er mange fine trøjer I Koftebogen. Jeg glæder mig til at se din Liljerosett.

    SvarSlett
  2. Det var ei nydeleg kofte i flotte fargar :)

    SvarSlett