Totalt antall sidevisninger

fredag 30. desember 2016

Julegaven var perfekt

bilde tatt fra Koftefest
Jeg var så heldig å få Koftefestboken med garn og knapper til en kofte av min sønn og kjæresten . Og til meg er det en perfekt gave.
Har vært så heldig at min svigerdatter også er veldig flink i strikking !
Så nå har jeg startet opp på Jubileumskoften, i lys grå og blått.
Innimellom skal jeg ferdigjøre Fanakoften som du ser under her.

Så vil jeg ønske dere alle et riktig godt nyttår, og takk for det gamle. håper dere er med i 2017 også.
Nyttårsklem fra Beth
 

4 kommentarer:

  1. Virkelig flott julegave! Godt nytt strikkeår til deg 😊

    SvarSlett
  2. Skønt billede af festlige kofter :-) Og din fanakofte bliver da underskøn i pink og grå :-) Jeg ønsker dig rigtig godt nytår med masser af strikkeglæde :-)

    SvarSlett
  3. Det var ein flott julepresang, godt nytt år med masse kofte-strikkekos!

    SvarSlett
  4. Strikkerelaterte julegaver er tingen for oss, og denne var veldig fin. Fana-kofta ser lovende ut også. Godt nytt år til deg! Vi holder koken og blogger, gjør vi ikke?

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett