Totalt antall sidevisninger

tirsdag 18. april 2017

Sandsquare-teppe mitt


Teppe er lagt dobbelt, det er vanskelig å ta bilde av det utslått. 
jeg fant oppskrift og MYE inspirasjon hos designeren Lise Franck, og har du lyst å se hennes arbeider og finne oppskrift på dette og mye annet så klikk deg inn HER

Jeg bestemte meg for at nå skulle restegarnet brukes, og jeg skal lage et til i samme gate som jeg skal gi vekk tenkte jeg...hvis jeg får beholde dette selv da...hmm

Påsken i Bergen har vært ganske kald og overskyet men litt sol innimellom har det blitt. Nå er jeg glad alle helligdagene er over og vi får vanlig hverdag igjen.
I mens, ha en fin våruke alle sammen !

16 kommentarer:

  1. Så flink du er :) dette tror jeg er bra tålmodsarbeid :)

    SvarSlett
  2. Det var en ny vri på resteteppe. Kjempestilig! Og så fin måte å få brukt opp garnrester i alle mulige farger. Takk for tips og link.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Sjelden og fin vri på resteteppe.

    SvarSlett
  5. Nej, hvor er det lækkert ☺ jeg tænker, der bliver brugt en del rester på det og så ser det godt ud i sofaen ☺

    SvarSlett
  6. Kjempefint! Måtte inn og sjekke oppskrifta. Takk for link! Jeg hekler oldemorruter innimellom sokkestrikkinga. Lykke til med teppe nr 2!

    Klem

    SvarSlett
  7. Det ble flott! Tusen takk for at du stakk innom bloggen min, ha en herlig helg! Happy knitting!

    SvarSlett
  8. Hvå for deilig restestrikke du har laget kjære Beth.
    Veldig nydelig. Herlig farger. Ser så veldig god på sofaen din.
    Kos deg. God helg ønsker Viola.

    SvarSlett