Totalt antall sidevisninger

søndag 3. september 2017

En måned på Jæren




Det ble en hvit Stella genser i mandarin medi og kid silk, holder på med en i Line til meg selv: Jeg må ha fiber som ikke er så varme har jeg funnet ut..
Det ble en plutselig tur til Jæren da min mor døde, hun har vært mye syk og for henne var det godt hun fikk slippe nå.
Til tross for omstendighetene var det kjekt å treffe resten av familien.
Nå er jeg hjemme i Bergen igjen og i dag har vi hatt en dag med sommer...Nå holder jeg på med Nancykofte som min svigerinne har bestilt, den tror jeg blir fin.

6 kommentarer:

  1. Lekker genser og nydelige bilder fra Jæren! Her har det faktisk vært en del regnbyger i dag. Håper på oppholdsvær i morgen. Skal plukke bær og safte har jeg tenkt.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så leit å lese om din mor, kondolere...
    Du lager så mye lekkert du, og denne jumperen var intet unntak, nydelig :) nydelige bilder også - håper neste sommer blir god og varm.
    Ønsker deg ei god helg, og fin høst - klem fra trøndelag

    SvarSlett
  3. Jeg kondolerer. Det er en super fin trøje, du har lavet, virkelig smuk :-)

    SvarSlett
  4. Kondolerer. Det var ein flott gensar med fint mønster. Og så flotte bilder frå Jæren.

    SvarSlett
  5. Så flott genseren din ble. Det er full stopp i min. Mistet helt gnisten og har begynt på en mengde nye prosjekter. Både sokker, votter og to kofter er på pinnene: D

    SvarSlett