Totalt antall sidevisninger

onsdag 27. september 2017

Sen Sommer i År




I år kom sommeren i slutten av september.. Det er bare nydelig vær ute og det er jo kjekt at høsten ble så flott. Ellers har jeg strikket en Nancy som skal til svigerinnen, den ble jeg faktisk veldig fornøyd med, strikket i Sandnes tynn merino.
Et garn jeg kan anbefale . Ellers har jeg også fått ferdig to sett med babytøy, de er forresten til salgs. Det grå er strikket i Ministerk Ull/alpakka og er str 0-6 mnd. Det rååsa en Dalhia-romper med lue og sokker str 0-3 mnd og er strikket i Blackhill ull/bommuld .
 

4 kommentarer:

  1. Kjempefin Nancy! Nydelige farger og veldig pent utført arbeid! Tommel opp!
    Koselige babyplagg også. Du er både flink og flittig! Håper det dukker opp en kjøper!

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Her var det mykje fint strikk. Nydeleg Nancy, og så flotte babyplagg :) God helg.

    SvarSlett
  3. Nancy kofta var nydelig, i mine farger😉 Har du erfaring med merinoull til kofter, holder den formen uten å sige? Nupper den?
    Herlige babysett og!

    SvarSlett
  4. Ja, det har du rett i, sommaren kom til slutt..
    Så nydeleg strikkaplagg du har laga.

    God søndag frå Anne-Mari

    SvarSlett