Totalt antall sidevisninger

torsdag 23. november 2017

Eyelet Cardigan

Bilde lånt fra Sanne Fjalland

Jeg ble så fristet at av Strikkeheksen 
sin vakre utgave av danske Sanne Fjalland sin Eyelet genser
at jeg falt for fristelsen nå når hun sender strikkekit til Norge.
Jeg valgte samme farge også Lene...Rosa på grått.
 Hvis du ønsker å se Sanne sine design så kan du gå inn HER
Ellers så ble det strikket en Bølgenser som skal være julepresang. Jeg strikker ikke ofte i så tykt garn for da får jeg lett senebetennelse.
Nå er det sokkebonanza her i huset, alle blir glade for hjemmestrikkede sokker sies det !
Ha en fin helg alle sammen.

5 kommentarer:

  1. Så flott julegave! Eyelet-genseren er jo bare helt nydelig, spent på å se din versjon. Hjemmelagede sokker er verdens beste gave, etter min mening ;)

    SvarSlett
  2. Ja, strikkepinnene går varme i disse dager! Fin julegave den genseren! Jeg har hatt mye å gjøre med julemarkedet i det siste, men nå starter jeg uka med å lese blogger. Synes det er så kjekt å se hva dere andre strikker.....

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Enig med deg i at den genseren er aldeles nydelig. Men bølgegenseren kan jeg godt stå over!Håndstrikkede sokker er jo flotte gaver, og her i familien blir de virkelig verdsatt! Ha en flott strikkedag videre!

    SvarSlett
  4. Flott genser og nydelig gave... jeg strikker fortsatt julegaver :-))
    Takk for link... herlig å se. Hilsen til deg.
    God kveld... god første adventshelg.

    SvarSlett
  5. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet login

    SvarSlett