Totalt antall sidevisninger

søndag 30. desember 2018

Godt nyttår 2019





Da kan jeg legge ut noen av julegavene jeg har laget, Dotti dådyrgenser ble jeg veldig fornøyd med ! Strikket i Klompelompe tynn merinoull. Oppskriften er i Klompelompe vinterbarn. 
Så strikket jeg lange Molungsokker i Sterk og en hals i Pickles tjukk merino, dette var bursdagsgave til min sønn som fyller år den 2 januar.
Til slutt et Leafsjal strikket i Pixi fra Charmis.no et nydelig garn, jeg brukte det dobbelt til dette sjalet.

Tilslutt vil jeg takke for det gamle og ønske dere alle et godt nyttår !Håper jeg får se mye nytt fra dere. Klem fra Beth
 

14 kommentarer:

  1. Der var de fine jentene igjen! Flotte gensere. Liker også bursdagspresangen og det lekre sjalet.

    Riktig godt nytt år fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Gott Nytt År!! Mycket fint stickat ♥
    Kram från Vivan

    SvarSlett
  3. Mye fint her, spesielt sjalet. Godt nytt strikkeår!

    SvarSlett
  4. Så søte... herlig er bildet. GLEDE :-))) Nydelige genser.
    Og sjalet er drømmen.
    Jeg ønsker deg og dine et riktig godt nytt år, kjære Beth.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  5. Tusen takk Viola, godt nyttår til deg også, klem fra beth

    SvarSlett
  6. Godt nytt år. Så mye fint i bloggen din :)

    SvarSlett
  7. Så heldige jenter i flotte plagg. Og så mykje fint du har strikka. Godt nytt år til deg og :)

    SvarSlett
  8. Lekkert alt du strikker. To herlige jenter i fine gensere!
    Godt nytt strikkeår!

    SvarSlett