Totalt antall sidevisninger

lørdag 24. november 2018

Striper på langs

Denne genseren var drøy å strikke, men den er veldig fin på ! Den ble kjøpt og skal være gevinst på Julebasaren til KFUK i Fana.
Der blir nok ikke strikket flere av denne..Men har du lyst, så finner du oppskriften hos Petiteknit.
Nå er jeg igang med julepresanger så jeg kan ikke vise noe dessverre, men jeg har strikket to barnegensere som jeg er veeeldig fornøyd med selv i allefall.
Alt kommer i et innlegg i romjulen.
Ellers har jeg bedrevet tiden med å flytte inn i nykjøpt leilighet og den har jeg og min bror pusset opp helt fra stenderverket..Jeg har en snill bror som har stilt opp sent og tidlig og kjørt helt fra Stavanger til Bergen for å ferdigstille den.
Og jeg er veldig fornøyd med resultatet.
Nå er jeg begynt å småpynte til jul .
Håper dere alle fortsetter og blogge til tross for at mange er gått over til Instagram ! Jeg er på begge. 
Ønsker dere en fin adventstid. klem fra Beth

4 kommentarer:

  1. Genseren er veldig fint, jeg liker stripene på langs. En herlig genser for men, tenker jeg.
    Gratulere deg med ny leilighet... så fint... nå i adventstid og jul. Lykke til.
    Jeg var i Bergen siste år i sommeren og vi har hatt deilig vær. En veldig fin byen, jeg vil
    reise igjen til Bergen. Sluttet neste uke begynne her i Dresden julemarkeder... gleder meg,
    jeg liker. Ønsker deg også en fin fin adventstid.
    Gleder meg å se deg på blog. Jeg er ikke til Instagram.
    God helg. Hilsen til deg. Viola

    SvarSlett
  2. Veldig fin gensar. Den ser så mjuk og god ut. Gratulerer med ny leilighet. Og for ein snill bror du har. Kos deg med pynting framover :) Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  3. Striper på langs er bestandig fint, og en slik genser er nesten et must i enhver garderobe. Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Jeg fortsetter nok med blogginga, men det har vært litt mye i det siste.

    Ønsker deg en fin adventstid i ny leilighet!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett