Totalt antall sidevisninger

lørdag 16. januar 2021

LITT AV VINTERENS PRODUKSJON









 Det er blitt mye sokkestrikk denne høsten og vinteren, bortsett fra en genser og hals til meg selv. En genser til mitt lille barnebarn til jul. Jeg har ikke fått tatt bilde av alle sokkene, men at det er blitt over 20 stk i stort og smått er sikkert ! Og jeg holder på ennå. Jeg har allikevel fått startet på en Novice mohair cardigan i dobbel Isager mohair. Har funnet ut at Isager mohair ikke røyter i det hele tatt og det er et stort pluss ! Nå skal jeg strikke noen par sokker til broremann og sende de avgårde :) Ønsker dere alle en fin vinter fortsatt ! I Bergen har vi mye snø og den gar til og med blitt liggende noe som ikke har skjedd siden jeg var barn...men nå skal det slå over på mildvær etter en uke med 8-9 blå

3 kommentarer:

  1. Så mykje fint du har strikka, og så flott gensar til barnebarnet. Den varmar godt no vil eg tru. Og mange fine sokkar i flott mønster, og fin gensar og hals. Kos deg vidare med strikkinga, og ha ein fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett