Totalt antall sidevisninger

torsdag 26. januar 2017

Deilige saker i kulden


Halsen heter Løvsprett og du finner norsk eller engelsk oppskrift HER.
den strikket jeg av et nøste Air og må si den var kledelig på, så den kan jeg anbefale, den er i flere størrelser.. Hun har også mye annet fint og en annen hals  som er gratis og heter Cosy cowl eller Herlig hals som jeg har strikket flere ganger, den er også kjempefin.
Det ble et par Tradisjonssokker til, oppskriften er norsk og den finner duHer
Nå sliter jeg med en gryende senebetennelse, så jeg må ta det rolig tror jeg, men jeg ønsker dere en fin helg alle sammen.

11 kommentarer:

  1. Ser det er mange som strikker denne halsen og den er lagt i gjøremålslisten:-) Et flott par sokker!
    Du må ta det med ro nå så unngår du kanskje betennelse, ikke greit når en er strikkeglad, god helg til deg også

    SvarSlett
  2. Det var ein flott hals, som ser varm og god ut. Og så flotte sokkar og. God bedring, og god helg :)

    SvarSlett
  3. Denne halsen er skikkelig HOT nå - samtidig med Lothepus-saker, he-he. Har mønster og garnet er straks i mitt eie, så det blir nok en løvsprett eller to fra min kant også. I garnet Pus. Det er mykt og fint.

    Skulle ha strikket både tjukkelabber og votter også. Nydelig eksemplar du har strikket her - ser altfor avansert ut for meg og på veldig tynne pinner. Flott mønster!! :D

    Masse god bedring - og riktig god helg til deg :)

    SvarSlett
  4. Deilig hals og flotte sokker! Takk for link til oppskrift, må prøve meg på den halsen.
    God bedring, ikke gøy med senebetennelse når man er glad i å strikke.

    SvarSlett
  5. Riktig fin hals og lekre sokker! Håper du unngår senebetennelse, men det er vel bare hvile som hjelper, og det er ikke lett å parkere strikkepinnene.
    Ønsker deg ei riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, nei det er ikke det hehehe, klem til deg og

      Slett