Totalt antall sidevisninger

onsdag 22. mars 2017

Mariusgenser og en påbegynt Haukeli !




Da var Mariusgenseren fedig, den er i str XL strikket i Mini Sterk, jeg brukte8 i bunnfarge, 1 hvit og 1 støvrosa . Strikket på pinne 2.75.
jeg har fått et nytt favorittgarn ! Og da er det tid for neste prosjekt nemlig haukeli i bare 4 farger, jeg synes det er fint, gir et roligere inntrykk men det er jo en smaksak selvfølgelig.
Jeg strikker i Sandnes merinoull og er veldig spent på om den passer meg.
ellers håper jeg på fint turvær snart, så jeg får litt avbrekk mellom alle legebesøkene..En blir sliten av å ta masse prøver og vente på svar. Men som min kjære bror sier; Det kan fort gå bra !
Ønsker dere alle en fin vårlig uke.
 

7 kommentarer:

  1. Veldig fin Marius, dei fargane samen er så lekre!
    Håper det går bra med deg og at legene finn ut av det.

    SvarSlett
  2. Du er alltid like produktiv, og fine plagg blir det!
    God bedring! Det er slitsomt med utredninger og venting. Godt vi har strikkinga!

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Nydelig Marius! Det er et mønster jeg aldri går lei, tror jeg.
    Haukeligenseren gleder jeg meg til å se ferdig. Veldig fine farger du har valgt sammen. Det blir rolig og delikat, synes jeg.
    God helg!

    SvarSlett
  4. Nydelege gensar.
    Håpe undersøkingane er over og at det gjekk bra.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, nei, tror ikke det blir før over påske..

      Slett
  5. Nydelig Marius. Går og smugtitter på mønsteret til Haukeligenseren jeg også, men det er vel for viderekomne strikkere. Vi får se.
    Klem

    SvarSlett