Totalt antall sidevisninger

søndag 12. mars 2017

Selbuvotter og Lille Luca !





Jeg har strikket noen par med Selbu og Selbuinspirerte votter, de første er strikket i Sandnes Perfect, et veldig godt garn som er nylonforsterket.
har også bestilt Mini Sterk, et garn i en blanding av alpakka/ull og nylon til nye Selbu til min svigerinne som har bestilt seg et par.
Mini Sterk er blitt en STOR favoritt her, jeg strikker meg Marius til meg selv i dette og må bare si at dette garnet MÅ dere prøve folkens !! Deilig å strikke med og delikater farger å velge i.
Siste bilde i dag er av familiens nye medlem Lille Luca som er i ferd med å bli stor, han er bare så god !
Jeg har i mellomtiden lagt på sykehus pga en alvorlig betennelse i tykktarmen, er ikke helt på topp enda så jeg tar det med ro . Skal inn å ta flere undersøkelser deriblandt Koloskopi som jeg kvir meg veldig til ! Så hvis noen har erfaringer her så tar jeg imot med takk !
Da ønsker jeg dere en flott søndag alle sammen !

4 kommentarer:

  1. Kjempefine votter og en aldeles nydelig Luca! Så kjedelig med den betennelsen. Ønsker deg masse god bedring og krysser fingrene for videre undersøkelser. Har hørt mye bra om garnet du anbefaler. Jeg bruker av lageret for tida og kjøper bare de nøstene jeg må. Føles veldig bra.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Søt... vakker liten Luca. Veldig fint mønster har din nye votter. Jeg liker mønsteret og mansjetten. Ønsker deg god bedring, kjære Beth. Håper alt er bra snart... krysser fingrene.
    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Flotte vottar du har strikka.
    Eg har akkurat strikka ankelsokkar i Sterk og er enig i at det
    er eit deilig garn å strikke av.
    Når det gjeld Coloscopi så har eg litt erfaring etter 8 slike undersøkelsar,
    og den neste skal eg ta neste veke.
    Eg bruka å be om bedøvelse under undersøkinga sjølv om det ikkje alltid
    er så vondt. For min del er forberedelsane vanskelege då eg er så kræsen for å drikke slike væsker. Eg vil anbefale deg å kjøpe Picoprep på apoteket. Den er enklast å få i seg. Lukke til !!
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette skal jeg skrive ned, tusen takk for tilbakemelding ! klem fra Beth

      Slett