Totalt antall sidevisninger

lørdag 22. februar 2014

Tvillingstjerne....

 (bildet er lånt fra Ravelry)
Jeg falt totalt for disse vottene , de er bare nydelige. Så innimellom genserstrikkingen måtte jeg bare smette inn disse :) Kanskje de får fly ned til min svigerinne som trenger mye sånt der hun jobber i barnehagen :) Jeg valgte Dale babyull, et nøste av hver farge på pinne 2.75 . Og lurer du på hvor du får tak i denne pinnestørrelsen så kjøpte jeg mine på Buri.no
Linken til disse kommer her :http://www.ravelry.com/patterns/library/twin-stars-tvillingstjerner

19 kommentarer:

  1. Så nydelige votter du har strikket! Flott mønster og herlige farger:)

    SvarSlett
  2. Så fint mønsteret - dette blir kjempeflotte votter. Har masse glad med strikke Beth.
    Hilsen hjertelig fra Viola

    SvarSlett
  3. Åh råfine !!!!!

    Ha en flott helg i sipe regnet. Fint strikkevær ;)

    SvarSlett
  4. Nydelig mønster på vottene!!
    Svigerinna di blir nok veldig glad for å få slike praktvotter!! :-)
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  5. De er vældig fine dine vanter, dejligt for din svigerinde at blive betænkt med så smukke vanter :-)

    SvarSlett
  6. Hvor er de smukke og skønne farver. Heldige svigerinde ;-) god weekend

    SvarSlett
  7. For noen herlige votter! Skal si du er snill med svigerinna di :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Lisbeth, har verdens beste svigerinne også :))

      Slett
  8. Knallfint mønster! Gleder meg til å se de ferdig;)

    Ha en kos søndag!

    SvarSlett
  9. Disse var virkelig flotte! Kos deg med dem! :)

    SvarSlett