Totalt antall sidevisninger

fredag 7. februar 2014

Oversize is me



Endelig ble den ferdig, myye rettstrikk, brukte nesten 9 nøster Sterk i denne deilige sennepsgule nye fargen.
Tok utgangspunkt i Billowing som er et engelsk kjøpemønster på Ravelry.
Den er strikket ovenfra og ned og jeg lagde 3/4 arm og halskanten strikkes alltid tilslutt ( Viktig) Det blir nemlig penest :) Så lagde jeg en falsk sort lomme bare på gøy...og for at jeg hadde lyst :) Nå er det OL og det blir en del strikking og Tv-titting på mange strikkebloggere tenker jeg. Så kos dere alle sammen :)
Skal se å få tatt bilde med den på :))
 

27 kommentarer:

  1. Hold da op den er flot! Skøn farve og fine ribber på ærmet. Jeg har også strikket billowing, og den er dejlig at lave...vil huske det med at afslutte med kanten. Glæder mig til at se et billede med den på ;-)

    SvarSlett
  2. Enig! Den er bare flot - og en smuk farve!

    SvarSlett
  3. Kjempefin genser!!! Liker veldig godt både fargen og fasongen på den!! :-)
    Ha en fin-fin lørdag!

    SvarSlett
  4. Så flott genser! Jeg er også svak for sennepsgult.

    SvarSlett
  5. herlig farge. Skal ah meg ein liknende genser i løpet av året, men eg vil ikkje ha sånn veldig stor. Må ha den meir sånn vanlig størrelse men kanskje sid. Skal strikke litt no, har ikkje fått gjort det før i dag. Flott helg videre vennen. klem

    SvarSlett
  6. Åh! Denne så sinnsykt god ut!!! Kan man få nok gensere? I think nått! Herlig farge og fasong!

    SvarSlett
  7. For en nydelig genser!!!! Og fargen er rett og slett nydelig!!!!
    Ønsker deg ei fortsatt god helg.

    SvarSlett
  8. Skikkelig flott spenstig genser og å strikke overfra og ned liker jeg. Kanskje blir det hytte på deg også en gang og det går jo an å starte med et enkelt lite krypinn. Det er stueforandringen som er det beste nesten, ikke all komforten.

    SvarSlett
  9. Kjempeflott gensar i ein herleg farge!
    Sterk er eit utruleg flott og godt garn.
    Ønskjer deg ein fin søndag.

    SvarSlett
  10. Denne var skikkelig fin! Flott farge til deg:) Det blir alltid finest å strikke vrangborden i halsen til slutt, og mye enklere å tilpasse også ;)

    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  11. Skøn, skøn sweater i superflot farve :-)

    SvarSlett
  12. Så deilig den ser ut, og nydelig farge!

    SvarSlett
  13. Så flott denne var! Fassongen ser kjempefin og deilig ut! Herlig farge:) Hos meg blir det mye OL og strikkekos fremover:)

    SvarSlett
  14. For en utrolig fin genser!!! Den er knallfin. En favorittfagr. Liker også godt den åpne brede halsen. Her må jeg komme innom oftere :-)

    Det er give away hos meg om du vil bli med : )

    SvarSlett