Totalt antall sidevisninger

søndag 2. februar 2014

Herlig Hals...

Denne halsen går jeg aldri lei, den er rett og slett perfekt !!!!
Jeg tover den ikke som det står i oppskriften men den er deilig og varm og slutter godt til rundt halsen.
Jeg har strikket den i Sandnes Soft Alpakka og brukte bittelitt over 1 nøste....men det er for det jeg liker den litt godt opp mot nesetippen :)
Oppskriften er NORSK og den er gratis og linken er HER :
http://www.ravelry.com/patterns/library/herlig-hals--cozy-cowl

14 kommentarer:

  1. Flott hals på stilig dame :).Den ser veldig god og varm ut ja. Veldig godt med noe varmt rundt halsen.Har nesten alltid noe i halsen anna enn når det er skikkelig varmt da. Håper du får ein flott dag og god uke. klem fra sogn

    SvarSlett
  2. Denne halsen ser deilig ut, skjønner godt at den har blitt en favoritt! Den kledde deg:)

    SvarSlett
  3. Så mange fine halser du har laget. Halser er deilige og varme .

    SvarSlett
  4. Hei Beth veldig koselig og lekker farger. Ha en riktig fin kveld og søt uke.
    Hilsen til deg hjertelig.

    SvarSlett
  5. Åh den var virkelig flott til deg :)

    SvarSlett
  6. Så fine halser du har strikket... Denne cozy saken ligger i køen min og :)
    Kanskje på tide...? :D

    SvarSlett
  7. Den er så nydelig den halsen! Jeg prøvde meg på den i fjor, men garnet ville klødd på meg så det ble en tova lue i stedetfor ;)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett